از زندگی سرشار از انرژی خود لذت ببرید
راهنمای خرید

شرایط و قوانین مربوط به فروشگاه اینترنتی مجموعه ورزشی انرژی پلاس:
شرایط تحویل و ارسال کالا
زمان ارسال سفارشات در فروشگاه ورزشی انرژی پلاس بین ۲ تا ۵ روز کاری می‌باشد. خاطرنشان می‌گردد روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی جز روزهای کاری محاسبه نمی‌شوند. لازم به ذکر است سفارشات ثبت شده قبل از ساعت ۱۲ ظهر، در همان روز پردازش شده و مبنای زمان ارسال سفارش، از همان روز آغاز خواهد شد، اما در سفارشات ثبت شده از ساعت ۱۲ ظهر به بعد، زمان پردازش سفارش از صبح روز بعد محاسبه می‌شود. در مورد سفارشات پرداخت در محل نیز به دلیل نیاز دوباره جهت تایید مشتری، پردازش سفارش پس از تماس تلفنی با فرد سفارش دهنده آغاز خواهد شد و زمان ثبت سفارش در سایت، به هیچ عنوان مبنای انرژی پلاس جهت ارسال و تحویل کالا نخواهد بود.

تاخیر در ارسال سفارشات
فروشگاه اینترنتی انرژی پلاس کلیه محصولات موجود در سایت را از طریق نمایندگی‌های رسمی خریداری و تامین می‌نماید. از همین رو فروشگاه اینترنتی انرژی پلاس در صورت به وجود آمدن شرایط خاص و اضطراری برای هر کدام از بسته‌ها و سفارشات مشتریان خود، تا ۷ روز کاری مجاز به افزایش زمان ارسال و تحویل کالا خواهد بود. در این بازه زمانی، از طرف فروشگاه اینترنتی انرژی پلاس با مشتری تماس تلفنی حاصل شده و در صورت تایید مشتری در تماس تلفنی، بازه انتظار ۷ روزه آغاز خواهد شد.
بدیهی است در صورت عدم تایید مشتری و فرد سفارش دهنده جهت ورود به پروسه ۷ روز کاری جهت انتظار و حل مشکل ازسوی انرژی پلاس، مشتری مجاز به ابطال سفارش خود بوده و وجه پرداخت شده، از طرف فروشگاه اینترنتی انرژی پلاس، به صورت تمام و کمال و بدون هیچ قید و شرطی حداکثرتا ۴۸ ساعت کاری، به حساب مشتری واریزخواهد شد. به عبارت ساده تر در صورت تاخیر در تحویل محصول طبق زمان اعلام شده درسایت، مشتری مجاز به کنسل کردن سفارش خود می‌باشد.
مشتری گرامی خواهشمند است در صورت عدم دریافت بسته خود طی زمان رسمی اعلام شده از سوی انرژی پلاس برای مشتریان شهرستان، با بخش فروش انرژی پلاس تماس حاصل نموده و شماره سفارش خود را جهت بررسی فوری، اعلام نمایید.
هزینه های مالیات
کلیه هزینه های مربوط به مالیات بر ارزش افزوده بر روی قیمت نهایی پرداخت شده از سوی مشتری محاسبه شده است و در زمان تحویل کالا، مشتری به هیچ عنوان نباید وجه اضافی بابت مالیات پرداخت نماید.
شرایط مرجوع نمودن کالا
اگر کالای خریداری شده معیوب باشد، از زمان تحویل سفارش تا ۲۴ ساعت، مشتری فرصت دارد نسبت به تعویض کالا اقدام و چنانچه کالای مورد نظر موجود نباشد. جنس مرجوع می‌گردد و مبلغ آن طی ۴۸ ساعت عودت می‌شود.
شرایط تعویض کالا
اگر کالای خریداری شده از نظر ظاهری مشکلی دارد و یا سایز آن برای استفاده شما مناسب نیست، از زمان تحویل سفارش تا ۲۴ ساعت، فرصت دارید نسبت به تعویض کالا اقدام فرمایید.
جهت تعویض سفارش حتما لازم است از دور ریختن و پاره کردن کارتن و جعبه اصلی محصولات و همچنین از کندن اتیکت روی پوشاک و محصولات نیز جدا خودداری فرمایید. در صورت عدم رعایت این شرایط، فروشگاه اینترنتی انرژی پلاس امکان تعویض کالا را نخواهد داشت و در چنین شرایطی، حق تعویض کالا از مشتری سلب شده و هیچ گونه وجهی به مشتری باز پس داده نخواهد شد.
در صورتیکه اشتباه از جانب انرژی پلاس در ارسال کالا صورت گرفته باشد یعنی سایز اشتباهی برای مشتری ارسال شده و یا کالا ایراد و مشکل ظاهری داشته باشد، هزینه ارسال کالای تعویضی از سوی مشتری به فروشگاه، بر عهده انرژی پلاس خواهد بود. برهمین اساس خواهشمند است قبل از ارسال سفارش با دفتر مرکزی فروشگاه انرژی پلاس (بخش فروش انرژی پلاس) تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم درباره چگونگی ارسال سفارش و یا اینکه می‌بایست بسته خود را در کدام شهر و با کدام شرکت حمل و نقل ارسال نمایید، اطلاعات لازم را کسب نمایید. همچنین لازم است فاکتور رسمی مربوط به هزینه ارسال سفارش، همراه با محصول به دفتر فروشگاه مرکزی انرژی پلاس ارسال شود. انرژی پلاس حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری هزینه ارسال محصول را بر اساس فاکتور ارسالی به حساب مشتری واریز خواهد کرد.
در صورتیکه مشتری به دلیل مناسب نبودن سایز سفارش داده شده، درخواست تعویض سایز بدهد و یا درخواست تعویض رنگ و یا حتی تعویض مدل سفارش اولیه خود را داشته باشد تا ۲ روز مجاز به انجام این کار خواهدبود. اما در این صورت هزینه ارسال کالا به دفتر مرکزی انرژی پلاس بر عهده مشتری بوده و انرژی پلاس هیچ گونه مسولیتی درباره پرداخت هزینه ارسال کالا نخواهد داشت.
هر مشتری تنها یک بار حق تعویض محصول را خواهد داشت. یعنی اگر سایز محصول مناسب و دلخواه مشتری نبود، برای یک بار می‌تواند از حق تعویض انرژی پلاس استفاده نماید. در اینصورت تنها هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
اگر مشتری برای بار دوم درخواست تعویض سفارش خود را داشته باشد. می‌بایست هزینه‌های ارسال کالا از انبار را به انرژی پلاس پرداخت نماید. در تماس تلفنی خدمات مشتریان انرژی پلاس به مشتری اعلام خواهد شد. ساعت پاسخگویی فروشگاه اینترنتی: ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۵ هرروز (روز کاری) شماره تماس: ۰۵۱۳۸۸۲۳۷۶۴
شرایط گارانتی: فقط اجناس دارای کارت گارانتی دارای ضمانت می‌باشند. که در فاکتور شماره گارانتی قید می‌شود.
آدرس دفتر مرکزی: استان خراسان رضوی- شهر مشهد- میدان هاشمیه- تقاطع هاشمیه و پیروزی- رینگ میدان- جنب موسسه مالی کوثر- فروشگاه ورزشی انرژی پلاس.
راهنمای خرید کالا به صورت گرافیکی باشد.
روش های ارسال: کلیه اجناس خریداری شده از طریق شرکت محترم پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می گردد.
دریافت وجه: مشتریان محترم به عرض می‌رساند پرداخت وجوه مربوط به خرید کالاها فقط از طریق روش الکترونیک (اینترنتی) میسر می‌باشد.
نحوه محاسبه مبلغ پست و شرایط پرداخت برای هر مرسوله:
به عرض می‌رساند در خرید های صورت گرفته تا مبلغ کمتر از  300 هزارتومان هزینه پست با مشتری و در خریدهای بالای 3۰۰ هزارتومان هزینه پستی به عهده فروشگاه می‌باشد.
پاسخ به پرسش های متداول 
 
آیا برای خرید از انرژی پلاس حتما باید عضو سایت باشم؟
پاسخ: بله. در صورت عضویت نیز، پس از یک بار عضویت در سایت برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش می‌بایست با حساب کاربری خود، وارد سایت شوید. فراموش نکنید دلیل تاکیدبر ثبت نام و عضویت در سایت پردازش سریع‌تر و امن‌تر سفارش شما در تمام مراحل پیگیری سفارش و استفاده از تخفیفات و امکانات متنوع این مجموعه می‌باشد.
در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردم، چه باید بکنم؟
پاسخ:شما می توانید با کلیک کردن بر روی عبارت رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ درخواست ارسال لینک تغییر رمز را به آدرس ایمیل از پیش ثبت شده خود اعلام کنید. 
توجه داشته باشید که امکان دریافت لینک تغییر رمز عبور در اسپم ایمیل هم وجود دارد.
 آیا باید آدرس تحویل سفارش را در هر سفارش به صورت جداگانه وارد کنم؟
پاسخ: در صورتی‌که آدرس مقصد جهت تحویل کالا همان آدرس ثبت شده در دفعات پیشین باشد امکان انتخاب آدرس وجود خواهد داشت ولی در غیراینصورت برای تحویل سفارش به آدرس جدید قاعدتا آدرس را باید به صورت کامل درج نمایید.
 برای تحویل گرفتن کالای سفارش داده شده محدودیت زمانی دارم، چه کنم؟
پاسخ: محدوده زمانی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۰۵۱۳۸۸۲۳۷۶۴ به اطلاع تیم خدمات مشتریان ما برسانید.
 چگونه از زمان دقیق تحویل کالا مطلع شوم؟
پاسخ: بعد از ثبت سفارش همکاران خدمات مشتریان انرژی پلاس با شما تماس خواهند گرفت و بسته به آدرس پستی شما، زمان حدودی تحویل کالا به شما اعلام خواهد شد.
 آیا برندهای موجود در سایت درجه یک هستند؟ 
پاسخ:بله. همه کالاهای موجود در فروشگاه انرژی پلاس دارای کیفیت مطلوب می‌باشند.
 آیا امکان بررسی خریدهای قبلی را دارم؟ 
پاسخ: به عرض می‌رساند در قسمت حساب کاربری و سفارشات، در بخش لیست خرید امکان بررسی انتخاب‌ها و خریدهای گذشته را خواهید داشت.
 بهترین زمان برای سفارش گذاری چه موقع است؟
پاسخ: در هر ساعت از شبانه روز امکان سفارش گذاری برای شما مشتری عزیز وجود دارد و شروع پردازش سفارش در طول زمان کاری استاندارد یعنی در قبل ساعات 1 ظهر هر روز پردازش و ارسال همان روز و چنانچه سفارش بعد از این ساعت باشد در روز بعد مورد پردازش قرار خواهد گرفت.  
 آیا امکان خرید برای شخص دیگری وجود دارد؟ 
پاسخ: بلی، پس از انتخاب کالا و پرداخت وجه آن، در مرحله ثبت سفارش و ارایه آدرس ومشخصات می‌توانید مشخصات فرد مورد نظر خود را وارد کنید.
 آیا امکان کسرشدن وجه از حساب من پس از یک پرداخت ناموفق وجود دارد؟ 
پاسخ: بر اساس اطلاع رسانی بانک مرکزی و تبادل های الکترونیکی، گاهی احتمال بروز این اشکالات وجود دارد. در صورتیکه وجه کسر شده پس از ۷۲ ساعت به حساب شما واریز نشد با شماره ۰۵۱۳۸۸۲۳۷۶۴ تماس بگیرید تا همکاران پشتیبانی انرژی پلاس مشکل را برطرف سازند.
 آیا امکان تعویض کالا وجود دارد؟
پاسخ: بله. امکان تعویض تا ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا به شرط عدم استفاده از محصول و دورنریختن کارتن و جعبه اصلی محصول وجود دارد. در این باره لطفا بخش شرایط و بازگشت کالا را با دقت مطالعه فرمایید.
 آیا ارسال کالا به آدرس من شامل هزینه برای من خواهد بود؟ 
پاسخ: در حال حاضر هزینه ارسال کالا در سفارش های بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان بر عهده انرژی پلاس می‌باشد و تنها در سفارشات زیر ۱۰۰ هزار تومان هزینه ارسال از مشتری دریافت می‌شود.
آیا ارسال کالاهای سنگین و حجیم به آدرس من شامل هزینه برای من خواهد بود؟ 
به عرض می‌رساند چنانچه مشتریان اقدام به خرید لوازم سنگین و حجیم (بسته های وزنی بالای ۱۰ کیلوگرم هزینه پست با مشتری است) نمایند تعرفه هزینه پست با مشتری است.
 آیا امکان خرید کلی از سایت وجود دارد؟ 
به عرض می رساند چنانچه هر کدام از مشتریان نیاز به خرید کلی محصولات داشته باشند میتوانند با بخش فروش تلفنی مجموعه تماس حاصل فرمایند و قبل از ثبت سفارش از شرایط ویژه فروش کلی اطلاع کسب نمائید.
 مشخصات ارتباط با فروشگاه چیست؟ 
تلفن تماس فروشگاه ورزشی انرژی پلاس:  ۰۵۱۳۸۸۲۳۷۶۴
سیاست حفظ حریم خصوصی درفروشگاه اینترنتی انرژی پلاس
ضمن سپاس از انتخاب فروشگاه اینترنتی انرژی پلاس جهت سفارش آنلاین محصولات دلخواه خود، لطفا جهت اطمینان و آگاهی بیشتر از فرآیندهای سیستمی در خصوص حفظ حریم خصوصی خودمطالب ذکر شده در پایین را با دقت مطالعه نمایید.
 مشخصات فردی
مشخصات فردی شما شامل نام و نام خانوادگی،تلفن، آدرس ایمیل و رمز عبور انتخابی از سوی شما در مرحله عضویت در این وب سایت ثبت خواهد شد، لذا خواهشمند است در حفظ و عدم افشای رمز عبور خود کوشا باشید تا از هرگونه سو استفاده‌های احتمالی جلوگیری شود.
درمرحله ثبت سفارش، اطلاعاتی از قبیل آدرس، شماره تماس و کد ملی از شما درخواست می‌شود که جهت ارسال کالا مورد نیاز می‌باشد. شایان ذکر است فروشگاه اینترنتی انرژی پلاس با توجه به پیروی از تمامی قوانین تجارت الکترونیک موظف به حفظ اطلاعات شما می‌باشد.
 سرویس‌های ویژه
انرژی پلاس در موقعیت های مختلف جهت تامین رضایت مشتری‌های خود بن‌های تخفیف به تلفن یا آدرس ایمیل های ثبت شده ارسال خواهد کرد. لذا خواهشمند است در حفظ اطلاعات ارسال شده و عدم دسترسی دیگران به بن‌ها تا زمان استفاده از آن ها اطمینان حاصل نمایید،
درصورتی که اطلاعات بن تخفیف از سوی مشتری دیگری استفاده شده باشد انرژی پلاس مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.
 
شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات انرژی پلاس
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی انرژی پلاس به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت انرژی پلاس هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری انرژی پلاس و سایر خدمات ارائه شده توسط انرژی پلاس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات انرژی پلاس است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین انرژی پلاس از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.
 
 قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های انرژی پلاس منطبق با قوانین جمهوری اسلامیایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباکاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج،رویه‏‌ها و سرویس‏‌های انرژی پلاس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحهمنتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایتبه معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
 تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات انرژی پلاس اقدام کند.
همچنین از آنجا که انرژی پلاس یک وب‌سایت ‌فروش آنلاین محصولات ورزشی است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.
  تعریف فروشنده وشرایط کالاهای فروشندگان
محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط انرژی پلاس از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با انرژی پلاس همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت انرژی پلاس عرضه کرده، به فروش می‌رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط انرژی پلاس بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.
مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.
خریداران حداکثر تا ۱ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.





خدمات پستی:

نوع سرویس
پست ویژه: پست ویژه خدمتی است سریع که محل تحویل مرسوله، توسط مشتری تعیین و مراحل عملیاتی مربوط به آن بصورت خاص و ویژه ومدت زمان ارائه خدمت ( قبول و توزیع مرسوله) در بازه های زمانی تعهد شده انجام می پذیرد
سرویس پیشتاز: مرسولات این خدمت در کوتاه ترین زمان ممکن جمع آوری و از سریع ترین راه هوایی یا زمینی ارسال و در اسرع وقت توزیع می شوند.
سرویس سفارشی: مرسولاتي كه قبول آن از فرستنده و تحويل آن به گيرنده در قبال صدور و اخذ رسيد صورت پذيرفته و امكان پيگيري سرنوشت مرسوله وجود دارد.
نوع مرسوله
بسته: حاوی اشیایی از قبیل هدیه ، سوغات و یا نمونه کالا می باشد و حداکثر وزن مجاز 2 کیلوگرم می باشد.
امانت: مرسولاتی که حاوی کالایی مجاز بوده و با اعلام محتوا به پست سپرده می شود و حداکثر وزن مجاز 30 کیلوگرم می باشد.
Mکیسه: روزنامه ، نشریات و یا کتاب که از سوی یک فرستنده به یک گیرنده ارسال می شود و می بایست بین 5 تا 30 کیلوگرم باشد.
مطبوع:شامل مطبوعات و نشریات می باشد و حداکثر وزن مجاز 2 کیلو گرم می باشد.
برای تخمین تقریبی هزینه پست لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید.
پاکت: بین اشخاص حقیقی و حقوقی مبادله می شوند و وزن آن ها بالاتر از 2 کیلوگرم نمی باشد.
parcelprice.post.ir

logo-samandehi فروشگاه ورزشی انرژی پلاس بانک ملت